Telefonszám
+36/70-417-3952Cím (Előzetes bejelentkezés alapján)
6430 Bácsalmás, Juhász Gyula utca 1.ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
(Hatályos 2022. október 01-től visszavonásig)
Az Általános szerződési feltételek (továbbiakban: ÁSZF) meghatározzák a Ponczók Attila e.v. 6430 Bácsalmás, Juhász Gyula utca 1., adószáma: 56906064-1-23 továbbiakban: Szolgáltató) és a Megrendelő közötti Szolgáltatási szerződés feltételeit. Az ÁSZF a szolgáltatási szerződés a felek közötti elfogadásával a Szolgáltatási szerződés létrejön.
A szerződés tartalma:
A Szolgáltató vállalja a Megrendelő által telefonon vagy e-mailben bejelentett hiba elhárítását és/vagy a megrendelt szolgátatás elvégzését. A Szolgáltató vállalja, hogy a hiba feltárását, elhárítását legkésőbb 3 munkanapon belül megkezdi. Amennyiben a hiba elhárítása meghaladja a 15 munkanapot, úgy abban az esetben a Szolgáltató halakdéktalanul értesíti a Megrendelőt. Amennyiben a hibát a Szolgáltató 15 munkanapon belül nem tudja elhárítani és/vagy a felek nem egyeznek meg egyedi javítási határidőben, akkor a Szerződés semmisnek tekinthető. Szolgáltatás megrendelése esetén a felek egyedi határidőben állapodnak meg. A Szolgáltatási szerződés indoklás nélkül bármikor felmondható a felek között kivéve, ha a Szolgáltató a megkezdett munkában anyagi ráfordítása keletkezett. Amennyiben a Megrendelő szerződést időközben felmondja, de a Szolgáltatónak a szolgáltatásban anyagi ráfordítása keletkezett, ebben az esetben a Megrendelő köteles a Szolgálatató a szolgáltatásra ráfordított teljes összeg megtérítésére a Szolgáltatónak, amelyre a Megrendelőnek max. 8 nap áll rendelkezésére.
A szerződő felek az esetleges jogvitáik rendezésére a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a hatályos Ptk., és egyéb kapcsolódó jogszabályok irányadók.
ADATVÉDELMI TÉJÉKOZTATÓ
Az adatkezelő neve: Ponczók Attila e.v. Az adatkezelés jogalapja az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény bekezdése alapján az érintett önkéntes hozzájárulása.
A kezelt adatok köre: A Megbízó által megadott (cég)név, e-mail, telefon, mobil, fax, számlázási név, számlázási cím, telephely, postázási név, postázási cím, székhely, ill. a Megbízó által átadott eszközökön lévő file-ok. A Megbízó bármikor jogosult arra, hogy kérheti kezelt adatainak átadását és/vagy törlését az Adatkezelő adatbázisából. A törlési kérelmét a felhasználó írásban vagy telefonon jelentheti be az Adatkezelő részére. Személyes adatai kezeléséről a Felhasználók tájékoztatást kérhetnek. Az Adatkezelő kérésre tájékoztatást ad az érintettnek az általa kezelt adatairól, jogalapjáról, időtartamáról, stb. A tájékoztatás iránti kérelmet e-mailben az pctelepites@yahho.com címre kell eljuttatni, amire 8 munkanapon belül választ kap az érintett.
Az adatkezelés időtartama: az adatok kezelését az Adatkezelő kizárólag a megbízott munkavégzés időtartamáig kezeli, kivéve a személyes adatok (Név, cím, telefonszám, e-mail cím, adószám, stb.), ezeket az Adatkezelő a számlázás és a kapcsolattartás végett őrzi meg és tárolja. Adatkezelő az általa kezelt adatokat a lehető legnagyobb gondosságal őrzi. A kezelt file-ok a munkavégzés befejezése után átadásra, visszaszolgáltatásra kerülnek a Megbízó részére. Az adatokat a törvényi előírásoknak megfelelően az Adatkezelő bizalmasan kezeli, és csak a munkavégzéssel kapcsolatosan használja fel. Engedély nélküli felhasználás és adattovábbítás másik fél részére nem történik az Adatkezelő részéről.
Jogorvoslat: Ha az érintett az adatkezeléssel kapcsolatosan panaszt kíván tenni, azt a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságánál teheti meg, a következő elérhetőségeken: székhely: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11; levelezési cím: 11363 Budapest, Pf.: 9. Telefon: 06-1/391-1400; fax: 06-1/391-1410; e.mail cím: ugyfelszolgalat@naih.hu; honlap: www.naih.hu.
ANALITIKA ÉS SÜTIK